Joanna Szustakiewicz jest przekonana, że empatia to klucz do sukcesu, również finansowego. Empatia to podstawa metody tworzenia nowych rzeczy i usług, której nauczyła się w Dolinie Krzemowej. Nazywa się to Design Thinking. Rzeczywista innowacja zaczyna się od empatii. Pierwszym etapem Design Thinking jest głębokie zrozumienie potrzeb i problemów użytkownika. Kluczowe jest rozpoznanie ukrytych i intuicyjnych motywacji, które mają wpływ na ludzkie wybory i zachowania. – To jest niby oczywiste, ale wiele osób i firm jest tak głęboko przekonanych o swojej nieomylności i o tym, że wiedzą najlepiej czego potrzebują inni, że po prostu tracą na swojej arogancji – to wniosek płynący z rozmowy z Joanną Szustakiewicz. Już niedługo, od 8-14 maja 2017 odbywać się będzie w całej Polsce Design Thinking Week – cykl warsztatów poświęconych metodzie DT. Na spotkania zaprasza w audycji koordynatorka wydarzenia Małgorzata Rzepa.
TUTAJ SZCZEGÓŁY