25 lat McDonald’s w Polsce. Sieć wprowadza nowości

W tym roku polski McDonald’s obchodzi 25-lecie działalności. W jubileuszowym roku sieć wprowadza kolejne zmiany w zakresie produkcji i systemów obsługi.

McDonald’s stale rozwija swoją ofertę i udoskonala nowe usługi. Dzięki takiemu podejściu, polska sieć restauracji znajduje się w czołówce najbardziej zaawansowanych rynków McDonald’s na świecie.

Jakość McDonald’s to nie tylko składniki produktów, ale standardy obsługi, sposób oraz same restauracje – ich wystrój, najnowocześniejsze technologie i systemy. Przez lata inwestowaliśmy w powyższe obszary, jak również w rozwój współpracy z naszymi dostawcami. Dzięki trosce o jakość oferty, nasi goście mogą dzisiaj otrzymać produkty spełniające ich oczekiwania, spędzić komfortowo czas w naszych restauracjach – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

McDonald’s Polska współpracuje z siecią wybranych dostawców. Firmy te zobowiązują się do najwyższej jakości – od hodowli, upraw, po produkcję. – Hamburgery McDonald’s to 100 proc. najwyższej jakości mięsa wołowego, bez dodatków, konserwantów i wypełniaczy – mówił Arkadiusz Jakubowski licencjobiorca, który prowadzi 4 restauracje w Gdańsku. – W 99 proc. wszystko pochodzi z produktów Polskich. 100 proc. wołowina, frytki produkowane w Lęborku, Polskie warzywa i owoce, a także jogurt Danona – wymienia Jakubowski. 

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, mięsa pozyskiwane jest wyłącznie z czystej wołowiny z wyselekcjonowanych hodowli. W skład burgera wchodzi tylko mięso z przedniej ćwiartki. Gotowe burgery są głęboko zamrażane, co eliminuje konieczność stosowania konserwantów.

Z kolei ziemniaki, których McDonald’s Polska używa do produkcji kultowych frytek, to wyłącznie wyselekcjonowane odmiany: Santana oraz Innovator. Charakteryzują się odpowiednią strukturą, wysoką zawartością skrobi oraz bardzo długimi, podłużnymi bulwami – dzięki temu cięte z nich frytki są takie długie. Frytki są smażone w 100 proc. oleju roślinnym: mieszance olejów rzepakowego i słonecznikowego – zapewniają przedstawiciele marki.

ZMIANY W LOKALACH

Polski rynek jest w skali globalnej firmy pionierem jeśli chodzi o design lokali, ich funkcjonalność oraz technologie. Sam wystrój to jednak nie wszystko. Nowy projekt sieci w tym zakresie polega na rozdzieleniu strefy zamówień i obszaru wydawania produktów. System komunikacji i zmiany w zakresie sprzętu oznaczają, że każdy produkt jest świeżo przygotowany. Produkcja zaczyna się w momencie, kiedy gość restauracji kończy składać zamówienie.

MULTIMEDIALNA OBSŁUGA

Ważnym elementem wspomagającym realizacje zamówienie mają być multimedialne kioski zamówieniowe – przy użyciu dotykowego ekranu można szybko skomponować swoje zamówienie i dokonać płatności. Firma oferuje także możliwość personalizowania swoich produktów, dzięki czemu goście mogą zmieniać skład produktów w zależności od swoich upodobań, np. poprzez dodanie ulubionego składnika do swojego burgera lub odjęcia takiego, na który nie mają ochoty.

W najbliższym czasie sieć planuje stworzenie dwóch nowych placówek na terenie Forum Gdańsku. Warto dodać, że w Polsce znajduje się 388 restauracji w ponad 150 miejscowościach. Restauracja zatrudnia ponad 20 tys. obsługując blisko pół miliona gości każdego dnia. 

 jK

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj