Kolejny wykonawca odcinka Trasy Kaszubskiej. Szemud – Luzino za 325 mln

Włosko-polskie konsorcjum z najkorzystniejszą ofertą na budowę odcinka Trasy Kaszubskiej między Szemudem a Luzinem. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Gdańsku ogłosiła dziś wyniki przetargu na budowę 10 km fragmentu trasy.

Konsorcjum firm Societá Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A. (lider), INSO Sistemi per le Infrastrutture Sociali S.p.A., NDI sp. z o.o., NDI SA chce za to zadanie 325 milionów złotych, oferując jednocześnie 10 letnią gwarancję.

W MARCU KOLEJNY ODCINEK

Strony postępowania mają teraz 10 dni na ewentualne odwołania. W piątek drogowcy wskazali najkorzystniejszą ofertę na budowę odcinka z Gdyni do Szemuda. Firma Pol&Aqua jest gotowa zrealizować to zadanie za 817 milionów złotych. W marcu powinniśmy poznać rozstrzygnięcie, kto zaprojektuje i zbuduje odcinek z Luzina do Bożegopola Wielkiego. 42 km trasa z węzła Kack Obwodnicy Trójmiasta do Bożegopola Wielkiego powinna powstać do końca 2021 roku.


OD LĘBORKA DO GDYNI

W piątek poznaliśmy wykonawcę 20 km odcinka pomiędzy Szemudem a Gdynią. Przetarg wygrała firma Pol&Aqua, która zaprojektuje i wybuduje ten fragment za 817 mln zł.

Trasa Kaszubska to planowany odcinek drogi ekspresowej S6 od Leśnic k. Lęborka do węzła Wielki Kack na Obwodnicy Trójmiasta. Planowo ma mieć ok. 40 km i przebiegać przez powiaty: miasto Gdynię, kartuski, wejherowski i lęborski. Początek robót zaplanowano na marzec 2019 roku. |

sk/pkat

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj