„Odświeżeni” Czarni Słupsk. Wiemy już, jak wyglądają ich stroje na najbliższy sezon i nowe logo

czarnilogoo

Pierwszoligowi koszykarze Czarnych Słupsk zaprezentowali nowe logo drużyny oraz stroje, w których grać będą w nowym sezonie. Znak opracowany został przez słupską firmę brandingową Rio Creativo.

Drużyna od tygodnia trenuje, zawodnicy przeszli już też badania medyczne.

– Mam do dyspozycji czternastu zawodników, w tym jedenastu ze Słupska. Chcemy grać koszykówkę atrakcyjną dla  oka. Wiemy, że w Słupsku jest wymagająca publiczność i na pewno postaramy się zadowolić kibiców. Naszym celem jest gra w play-off. Walczymy o  awans do pierwszej ósemki – mówił na konferencji prasowej trener Robert Jakubiak.

PIERWSZY MECZ Z KOTWICĄ

Prezes STK Czarni Słupsk Michał Jankowski zapowiedział, że od 3 września ruszy sprzedaż karnetów na nadchodzący  sezon. Wejściówki będą kosztowały od 128 do 410 złotych.

Oficjalna prezentacja koszykarskiej drużyny 30 sierpnia o godzinie 17.00 Czarni zagrają z Energa Kotwicą Kołobrzeg. W sumie słupszczanie przed sezonem zagrają osiem gier kontrolnych. Rozgrywki zainaugurują 28 września meczem w Krakowie.

Fot. materiały prasowe

 

Przemysław Woś/mk

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj