Nie możesz się zalogować na swoje konto w PKO BP? Bank wyjaśnia, co się stało

Trwa awaria bankowości elektronicznej w PKO BP. Klienci nie są w stanie zalogować się na konto banku zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej. Obsługa klientów w oddziałach i agencjach PKO Banku Polskiego również nie jest możliwa.

O sprawie poinformował bank m.in. na swoim Facebooku. W komunikacie czytamy:

„Szanowni Państwo,
Informujemy, że obecnie z powodu usterki technicznej, niezależnej od banku, dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze działają prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia”.

Nie wiadomo, jak długo potrwa awaria. O zmianach będziemy informować Państwa na bieżąco.

 

mkul

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj