Masz problem z zalogowaniem się na swoje konto? To może być efekt awarii [SPRAWDŹ, W KTÓRYCH BANKACH]

Klienci Banku Millenium i Pekao SA alarmują, że nie są w stanie zalogować się na swoje konta internetowe oraz przez aplikację mobilną. Problem pojawił się w poniedziałek rano.

Jak informują przedstawiciele Banku Millenium powodem problemów są prace konserwatorskie. To samo możemy usłyszeć na infolinii placówki. Automatyczna sekretarka uprzedza o możliwych problemach podczas korzystania z aplikacji mobilnej Millenium. 

POINFORMOWALI NA STRONIE

Z kolei bank Pekao SA o występujących problemach poinformował na swojej stronie internetowej. W zamieszczonym komunikacie czytamy:  

– Informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion, usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej. Przepraszamy za niedogodności. Bank Pekao S.A.

mkul

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj