O niemal połowę spadła po wakacjach liczba klientów aquaparku w Słupsku. Zarząd miejskiej spółki uspokaja, że to tendencja, którą przewidziano w planie biznesowym dla aquaparku 3 Fale. – Robimy wszystko, by z basenów korzystało jak najwięcej osób – mówi prezes spółki Grzegorz Juszczyński. – W biznesplanie mieliśmy to zaplanowane i nie jest tajemnicą, że przewidywaliśmy spadek zainteresowania jesienią. W tygodniu mamy teraz od czterystu do pięciuset klientów, w weekendy od sześciuset do siedmiuset. Latem zdarzały się dni, kiedy mieliśmy nawet tysiąc dwustu korzystających z basenów. Rynek nie jest łatwy, mamy sporą konkurencję w okolicy, ale organizujemy eventy, promocje i walczymy o klientów. Mamy zaplanowaną stratę w najbliższych latach. To też nie jest tajemnica, ale robimy wszystko, żeby wynik finansowy był jak najlepszy – dodaje prezes Juszczyński.