Energa-Operator z nowym centrami obsługi klientów w Słupsku i Elblągu. Spółka podkreśla, że to spore ułatwienie, zwłaszcza dla biznesu, który do tej pory część formalności musiał załatwiać w Koszalinie lub Gdańsku. Chodzi o sprawy związane na przykład z wnioskami o przyłączenie do sieci czy dystrybucją energii elektrycznej.
– To znacznie ułatwienie dla klientów, w szczególności biznesowych, którzy będą mogli kwestie podłączania do linii średniego napięcia załatwiać w Słupsku i Elblągu, a nie w Koszalinie czy Olsztynie. To także udogodnienia związane na przykład z przyłączeniem mikroinstalacji, rozliczeniami czy instalacją lub zmianą licznika. Nowe centra obsługi klientów pozwalają na kompleksową obsługę w jednym miejscu. Ze względu na sytuację epidemiczną uruchomiliśmy zdalne kanały dostępu poprzez formularz na stronie internetowej, ale również infolinię: 801 404 404 – mówi Krzysztof Kopeć, dyrektor biura prasowego Energa SA.
GDZIE JE ZNALEŹĆ?
Centrum obsługi klientów w Słupsku znajduje się przy ulicy Przemysłowej 114, a w Elblągu przy ulicy Piłsudskiego 19.
Spółka podkreśla, że wzmacnia swoją obecność w terenie również poprzez przywrócenie funkcjonowania Rejonów Dystrybucji: w Gdyni, Iławie, Sierpcu, Braniewie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Słupcy, Rypinie i Radziejowie.
W Słupsku znajduje się też centrala i oddział istotnej dla Energi Operatora spółki zależnej – to Energa Operator Wykonawstwo Elektroenergetyczne.
Przemysław Woś/ako