Umiem to! Kampania społeczna wymyślona przez nastolatków z Gdyni, dla nastolatków w całej Polsce

„Umiem to” to nazwa kampanii społecznej, którą wymyśliła grupa nastolatków z Gdyni. Zaobserwowali, że ich rówieśnicy i oni sami mają problem z efektywnym przyswajaniem wiedzy, nie potrafią organizować swojej pracy i być skoncentrowanym na nauce. Gdy problemy nasiliła pandemia zaczęli działać, głównie w sieci, w myśl zasady „ucz się dla siebie, nie dla ocen”.

Gośćmi Joanny Matuszewskiej w programie Mamo Tato Ratuj byli Marta Dołębska, uczennica 2 klasy humanistycznej w III LO w Gdyni oraz Maciej Grabowski, uczeń 2 klasy teatralno-humanistycznej z IX LO w Gdyni. W programie opowiedzieli o realizowanej wśród młodzieży kampanii społecznej. 

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj