Kilkaset tysięcy złotych na promocję przyniosło efekty. Ustka przyciągnęła latem rekordową liczbę turystów

Dni Morza, Grand Lubicz Festiwal Światła, Formoza Challenge czy Festiwal Ulicznych Reakcji Artystycznych to tylko część imprez, które w minione wakacje przyciągnęły rzesze turystów. Na przygotowanie atrakcji i promocję sezonu letniego w kurorcie władze Ustki wydały kilkaset tysięcy złotych.

– Sezon był rekordowy, a prace nad nim rozpoczęliśmy dużo wcześniej – mówi Włodzimierz Wolski, szef Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego w Ustce. – Oprócz dużych imprez były także te mniejsze: widowiskowe Sound of Gravity, Ustka Charlotta Sailing Days, Dożynki Rybne czy Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej. To imprezy na stałe wpisane w nasz wakacyjny kalendarz – dodaje.

18 października w Ustce odbędzie się oficjalne podsumowanie sezonu. Włodzimierz Wolski wyjaśnił, jakie środki ma ustecki wydział promocji i na co je przeznacza:

 

 

Joanna Merecka-Łotysz/ua

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj