Dni Morza, Grand Lubicz Festiwal Światła, Formoza Challenge czy Festiwal Ulicznych Reakcji Artystycznych to tylko część imprez, które w minione wakacje przyciągnęły rzesze turystów. Na przygotowanie atrakcji i promocję sezonu letniego w kurorcie władze Ustki wydały kilkaset tysięcy złotych.
– Sezon był rekordowy, a prace nad nim rozpoczęliśmy dużo wcześniej – mówi Włodzimierz Wolski, szef Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego w Ustce. – Oprócz dużych imprez były także te mniejsze: widowiskowe Sound of Gravity, Ustka Charlotta Sailing Days, Dożynki Rybne czy Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej. To imprezy na stałe wpisane w nasz wakacyjny kalendarz – dodaje.
18 października w Ustce odbędzie się oficjalne podsumowanie sezonu. Włodzimierz Wolski wyjaśnił, jakie środki ma ustecki wydział promocji i na co je przeznacza:
Joanna Merecka-Łotysz/ua