Sopot zmienia wizerunek. Czy nowy spot reklamowy przyciągnie turystów? [ZOBACZ]

„Spójrz na Sopot z innej perspektywy” to nowa kampania, która ma przyciągnąć turystów po sezonie. Nie eksponuje molo czy ulicy Bohaterów Monte Cassino, a jesienne parki, las i pustą już o tej porze roku plażę. Czy to dobry pomysł na promocję kurortu, który części mieszkańców i przyjezdnych kojarzył się do niedawna z klubami i szaleństwem do białego rana.

Jak informuje sopocki magistrat, mottem kampanii jest odkrywanie kulturalnego, naturalnego i uzdrowiskowego potencjału miasta. Spot telewizyjny można już zobaczyć w ogólnopolskich mediach. Do wizyty w najpopularniejszym, polskim kurorcie będą też zachęcać m.in. spoty radiowe, artykuły na portalach podróżniczych, lifestylowych oraz kampania w mediach społecznościowych.

– Sopot to nie tylko plaże, molo czy słynny „Monciak”. Mamy o wiele więcej do zaoferowania poza ścisłym sezonem turystycznym – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – W jesiennej kampanii odkrywamy nasze uzdrowiskowe i kulturalne atrakcje dostępne dla wszystkich po sezonie. Tym samym wspieramy branżę gastronomiczną i noclegową, która ucierpiała z powodu pandemii. Przyjazd do Sopotu właśnie jesienią daje szansę zachwycenia się wyjątkową architekturą miasta, skorzystania z tężni solankowych, aktywności plenerowych czy wizyty w miejskiej galerii sztuki. Pokazujemy, że kameralna perspektywa Sopotu jest piękna i wyjątkowa – dodaje.

 

„WSPOMÓC TURYSTYKĘ”

Przedstawiciele sopockiej branży turystycznej mieli już okazję zapoznania się ze szczegółami kampanii podczas cyklicznego spotkania branży, organizowanego przez Sopocką Organizacje Turystyczną. Gastronomicy oraz hotelarze zgodnie podkreślali, że wielu z ich gości, np. z południowych czy centralnych województw, wybiera przyjazd do Sopotu właśnie po sezonie. Dlatego też spoty i materiały graficzne jesiennej kampanii będą udostępnione m.in. przez miasta partnerskie w Polsce i za granicą, Gdańską Organizację Turystyczną, Pomorską Organizację Turystyczną oraz Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy.

Spot promocyjny jesiennej kampanii Sopotu powstał przy współpracy z agencją kreatywną Mova Film. Muzykę skomponował sopocianin Mariusz „Nosek” Noskowiak, artysta muzyk, perkusista i wokalista zespołu Blenders.

CO NA TO MIEJSCY DZIAŁACZE?

Co na temat spotu sądzą miejscy działacze: Małgorzata Tarasiewicz ze Stowarzyszenia Mieszkańcy dla Sopotu, Ryszard Kajkowski ze Stowarzyszenia Republika Sopot oraz Wojciech Wężyk ze Stowarzyszenia Sopot OdNowa? O tym w materiale naszego reportera.

Zapraszamy do posłuchania materiału:

 

Piotr Puchalski
Napisz do autora: p.puchalski@radiogdansk.pl

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj