W internecie opublikowano najnowszy spot promujący nasze województwo – „Pomorskie Prestige: poczuj więcej”. To podróż przez region, pokazująca jego najpiękniejsze zakątki.
W klipie wizytówką jest Trójmiasto, lecz nie brakuje tez promocji bursztynnictwa czy pszczelarstwa, które stało się silna strona Pszczółek. Produkcja zaprasza również na najważniejsze wydarzenia organizowane na Pomorzu.
– W filmie zaprezentowaliśmy Gdańsk, Gdynię, Sopot, Żuławy, Kociewie oraz Kaszuby. We współpracy z naszymi partnerami zrealizowaliśmy sceny na gdańskim lotnisku, odwiedziliśmy pracownię słynnego bursztyniarza Zbigniewa Strzelczyka, zjedliśmy elegancki posiłek w sopockiej restauracji z widokiem na morze, relaksowaliśmy się przy klifie w Orłowie, poznaliśmy pszczelarza z żuławskiej pasieki, tańczyliśmy z lokalnym zespołem w Arboretum Wirty, przebraliśmy się w ubrania od lokalnej kaszubskiej projektantki oraz podziwialiśmy rycerza w lśniącej zbroi na tle
majestatycznego zamku. Film „Pomorskie Prestige: Poczuj Więcej” jest hołdem dla piękna, kultury i tradycji regionu pomorskiego. Prezentuje różnorodność atrakcji i doświadczeń, od malowniczych krajobrazów, przez wyjątkową kuchnię, po spotkania z lokalnymi rzemieślnikami i artystami – wyjaśniają twórcy spotu.
OBEJRZYJ KLIP PROMOCYJNY:
Film jest dostępny w dwóch wersjach językowych.
Wersja polska:
Wersja angielska:
raf