Testujemy Hondę CR-V

Honda CR-V to przede wszystkim bardzo praktyczny miejski SUV. Auto w 2015 roku przeszło facelifting, który nieznacznie zmienił jego wygląd. Obie wersje IV generacji różnią: nieco inny przód, światła i wygląd kokpitu. To co pozostało, to funkcjonalność jakiej pozazdrościć może wielu konkurentów. Auto jest przede wszystkim bardzo przestronne. W fotelach siedzi się wygodnie choć kierowca może czuć się jak w podwyższonym aucie kompaktowym. Dla wygody dostajemy praktyczne poduszeczki przy konsoli środkowej służące do oparcia kolana.

Na liście wyposażenia CRV znajdziemy też asystenta pasa ruchu, systemy zabezpieczające przed kolizją, aktywny tempomat i system odczytywania znaków drogowych. Pod maską oprócz dwulitrowego silnika benzynowego (155KM) także nowy diesel 1,6 o mocach 120 lub 160 KM. Ten ostatni wyposażony w dwie turbiny! Cennik rozpoczyna się od 97500. Za rozsądnie skonfigurowaną wersję Lifestyle zapłacimy prawie 150000 złotych.

Auto do testów użyczyła firma Honda Gdynia

sk/as
Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj