Kampania spotami stoi. Pomorscy kandydaci pokazują kreatywność

Plakaty robią się coraz nudniejsze. Kandydaci na posłów i senatorów szukają coraz bardziej wymyślnych form marketingu. Jako, że kampania zbliża się ku końcowi, Gazeta Wyborcza Trójmiasto postanowiła stworzyć ranking najlepszych spotów kandydatów.

Na pierwszym miejscu znalazł się Maciej Grabowski. Kandydat na posła z ramienia Platformy Obywatelskiej zaznacza, że nie znajdziemy plakatów z jego podobizną, bo dba o środowisko. Jako aktualny Minister Środowiska namawia obywateli do stworzenia morświnarium.

Chyba najbardziej oryginalnym pomysłem wykazał się Paweł Orłowski. Spot wzorował na „Psach” Władysława Pasikowskiego.

Jarosław Sellin z Prawa i Sprawiedliwości postanowił uderzyć w tony regionalnego patriotyzmu i wskazał na swoje przywiązanie do regionu.

Gdańska radna Małgorzata Chmiel postawiła na informację. Przez dwie minuty opowiada o sobie, nie rezygnuje jednak z luźnego tonu.

Radomir Szumełda to kolejny kandydat z Platformy Obywatelskiej, który może pochwalić się swoim spotem. To może nam zarysować taktykę PO, która w sporym stopniu postawiła na wideo. Jego filmik można obejrzeć TUTAJ.

Piotr Walentynowicz z Prawa i Sprawiedliwości postawił na nadmorski piasek. W trakcie spotu mówi też o Stoczni Gdańskiej.

Rodzinna atmosfera: to można znaleźć w filmiku Leszka Czarnobaja. Aktualny senator w ten sposób stara się o reelekcję.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj