Z Gdańska do Budapesztu? Polski Bus planuje nowe międzynarodowe połączenie

833 – tyle kilometrów pokonuje Polski Bus na swojej najdłuższej trasie z Trójmiasta do Pragi. Bardzo możliwe, że już niedługo ta liczba zwiększy się za sprawą połączenie z Budapesztem, o które jest kolejnym celem przewoźnika.

KONKURENCJA DLA NIEBIOS I TORÓW

Polski Bus walczy o rynek tanich podróży. Przez ostatnie lata wprowadzał nowe połączenia, z których skorzystały tysiące pasażerów. Bardzo prawdopodobne, że kolejnym punktem na mapie czerwonych autokarów będzie stolica Węgier. – Budapeszt jest interesującym kierunkiem, bardzo popularnym wśród Polaków – mówi Piotr Pogonowski, dyrektor marketingu i komunikacji PolskiBus.com. – To w końcu atrakcyjne turystycznie miasto i jedna z popularniejszych europejskich stolic. 

Gdyby przedsięwzięcie doszło do skutku, przewoźnik stworzyłyby tańszą alternatywę zarówno dla pociągów, jak i dla tanich linii lotniczych. Przedstawiciele firmy nie informują jednak, kiedy dokładnie można spodziewać się uruchomienia kursów do Budapesztu.

TORUŃ CZY PRAGA? TY WYBIERASZ

Już dzisiaj podróżujący z Pomorza mogą wybierać spośród 13. różnych lokalizacji, m. in do pobliskiego Torunia, czy czeskiej Pragi. Jeśli dodać do tego opcję przesiadki np. w Warszawie, przed pasażerami otwierają się jeszcze większe możliwości. Stamtąd można dotrzeć już do m.in. Bratysławy, Rygi, Tallina czy Wilna. – Za dosłownie kilkanaście złotych udało mi się „ustrzelić” bilety z Gdańska, przez Warszawę do Wiednia! Fakt, wymagało to cierpliwości i dużo wcześniej zaplanowanego urlopu, ale takie okazje zdarzają się rzadko, mówi Karol Braniewicz, który z usług przewoźnika korzystał wielokrotnie.

BILETY ZA ZŁOTÓWKĘ? TRAKTUJMY TO Z PRZYMRUŻENIEM OKA

Ceny zaczynają się już od złotówki, ale tę cenę lepiej traktować z przymrużeniem oka. Zazwyczaj objęte nią jest tylko po jednym bilecie na każdy przejazd, a te potrafią zniknąć w ciągu kilku minut od „rzucenia” przez przewoźnika nowej puli. Trzeba więc mieć szczęście i refleks.

POLSKI BUS W STANDARDZIE GOLD

– Cały czas poszukujemy nowych możliwości, kierunków rozwoju oferty, aby była jak najbardziej atrakcyjna dla naszych klientów– zapewnia Piotr Pogonowski.

Autokarowy przewoźnik tylko w 2015 r. zainwestował 50 mln zł, z czego 10 mln zł wydano na zakup pojazdów. Wprowadzono też usługę PolskiBusGold.com, czyli połączenia realizowane w bardziej ekskluzywnych warunkach. – Ta usługa łączy dobrze znane i lubiane cechy naszej marki, do których przyzwyczailiśmy już naszych pasażerów, z zupełnie nowymi udogodnieniami, mówi Brian Souter, prezes zarządu PolskiBus.com. – Jest tu większa przestrzeń na nogi czy profesjonalna obsługa personelu pokładowego, oferująca wzbogaconą propozycję cateringową.

Anna Moczydłowska

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj