– Widzimy, że ludzie poddając się kwarantannie, szukają treści historycznych i edukacyjnych – stwierdził Karol Nawrocki, dyrektor Muzeum II Wojny Światowej. Działalność instytucji przeniosła się w dużej mierze do internetu. Aktywność pod hasztagiem #M2WSwirtualnie cieszy się dużą popularnością, bo treści jakie znajdują się na portalach ukazują muzeum od nieznanej widzom strony.
Z Karolem Nawrockim, dyrektorem Muzeum II Wojny Światowej rozmawiał Artur Kiełbasiński.
– Dzieje się bardzo dużo, mimo tego że muzeum i wystawy są zamknięte dla zwiedzających. Nasi pracownicy też pozostają w większości w pracy zdalnej, a całą aktywność przenieśliśmy do sieci pod hasztagiem #M2WSwirtualnie. Wszyscy państwo mogą znaleźć te materiały na Facebooku, Twitterze, Instagramie oraz naszej stronie internetowej – mówił Karol Nawrocki.
– Chcielibyśmy zaprosić naszych gości i turystów już pierwszej nocy i pierwszego dnia po ogłoszeniu możliwości otwarcia placówek i instytucji kultury. Utrzymujemy wystawę, przeglądamy ją pod względem funkcjonalności w każdym dniu i tygodniu. Będziemy więc gotowi, kiedy ta radosna wiadomość do nas dotrze – podkreślił dyrektor.