Oświatowa „Solidarność” apeluje o nauczanie hybrydowe lub lekcje online. „Nauczyciele stają się cichymi bohaterami”

„Solidarność” oświatowa wystosowała apel do premiera w sprawie decyzji, dotyczących edukacji w czasie drugiej fali epidemii. Co związkowcy chcą zmienić w tych obostrzeniach? Dlaczego nauczyciele stali się „cichymi bohaterami” tego okresu?


Gościem Jarosława Popka był Wojciech Książek, przewodniczący Sekcji Oświaty i Wychowania NSZZ „Solidarność” Regionu Gdańskiego.

 

– Ten apel przyjęła organizacja w gdańsku. Natomiast sekcja regionalna poparła go. Nauczyciele zapewniają minimum stabilności społecznej. Natomiast lęki, które obserwujemy w przestrzeni publicznej, dotyczą także szkół. Nauczyciel często spotyka się z ponad setką uczniów – mówił Wojciech Książek. – To powoduje, że zdecydowaliśmy się wystąpić do premiera o to, aby rozważyć rodzaj zmniejszenia pobytu uczniów w szkołach. Można to zrobić na rzecz albo edukacji online, albo nauczania hybrydowego – podkreślał.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj