Podstawowym atrybutem nowego Suzuki SX4 S-cross jest to, że ten samochód w końcu jest „jakiś”.
Nowy model przeszedł facelifting. Zmieniły się przede wszystkim lampy z tyłu i z przodu oraz atrapa chłodnicy. Niby niewiele, ale obłe dotąd kształty nabrały charakteru.
Nowością są też silniki. Szesnastozaworowy niedoładowany 1,6 odchodzi do lamusa. Zastąpił go trzycylindrowy 1,0 o mocy 110 KM. Warto go przetestować we własnym zakresie, ale dla nas kultura pracy (jak na trzycylindrowca) jest bardzo wysoka. Moc i moment obrotowy porównywalne są ze wspomnianym 1,6.
Dla poszukiwaczy mocniejszych wrażeń jest też 1,4 o mocy 140 KM. Można go zestawić z 6-biegową manualną skrzynią biegów.
Cennik odmienionego Suzuki zaczyna się od 66900 złotych.
Auta do testów użyczyła firma Motorcentrum.
Posłuchaj audycji:
Sebastian Kwiatkowski/mili