Uniwersalny miejski crossover. Hit sprzedaży w marce KIA

Nie Cee’d ani Sportage, ale Stonic jest hitem sprzedaży ostatnich tygodni w marce KIA. Auto podbiło serca tych, którzy cenią praktyczność, ale i uniwersalność.

Samochód należy do grupy miejskich crossoverów. Siedzi się w nim wysoko. Ma spory, bo około 18-centymetrowy prześwit, do tego wystarczający (330-litrowy) bagażnik i wygląd przypominający SUVa.

Sprzedawcy zachwalają, że samochód ma bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Cennik zaczyna się bowiem od kwoty 55 tysięcy złotych. W praktyce klienci najczęściej decydują się na dobrze wyposażone wersje ze 100-konnym silnikiem 1.4 za około 70 tysięcy złotych. Fakt, że na samochód trzeba poczekać do lutego pokazuje, że i tak warto.

Auto do testów użyczyła firma Kia Interbis.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj