– Tylko tak naprawdę gdzie tym tunelem? Dla zwykłego mieszkańca chyba tylko na Westerplatte. Teraz infrastruktura dojazdowa sprawia, iż to tunel donikąd. Aby nie wyszło jak z PKM – pozdrawia z rana Michał.
– Tunel donikąd? Tak raczej myślą kierowcy, którzy mało jeżdżą lub w ogóle. Ten tunel to jest sprawa priorytetowa – pisze SMG.
– Najbardziej potrzebna inwestycja – przebudowa węzła Kowale! W godzinach szczytu to horror po obu stronach obwodnicy. A już skręt w lewo w stronę Kolbud zjeżdżając z obwodnicy od strony Gdyni to szczyt refleksu! – twierdzi Marta.
– Przy każdej inwestycji drogowej, obojętnie jakiej, potrzeba mi mniejszej ilości aut w danym mieście. Rower to jest to! – pisze inny słuchacz.
– Tunel bądź wiadukt na wysokości Rumi Janowo – inwestycja niezbędna! Podobnie w Wejherowie, ale tam są już jakieś plany z tego, co wiem – proponuje Daniel.
– Tunel donikąd? Proszę zobaczyć ile pieniędzy zostało już wpakowane w dzielnice takie jak Letnica czy Nowy Port. Sam port jak został świetnie skomunikowany z lotniskiem i autostradą. Jeśli chodzi o logistykę Gdańska – ekstra. Te wszystkie ciężarówki, które nas tak irytują z rana, będą jeździć teraz tunelem. No i oczywiście osiedla takie jak Orunia Lipce czy Pruszcz w końcu mają alternatywę dla traktu ciągle zakorkowanego i dziurawego. Czekałem na ten tunel! Proszę dać kilka lat i zobaczycie, jakie magazyny powstaną na Oruni, Olszynce czy obok portu – czytamy kolejnego smsa.