Canowiecki o majówce: „Ludzie chcą maksymalnie wykorzystać ten okres, bo wcześniej ciężko pracowali”

Maj to czas wzmożonych wydatków Polaków. W tym roku rodacy planują wydać dodatkowe środki głównie na majówkę. Z raportu przeprowadzonego przez GUS w 2014 r. wynikało, że ponad połowy ankietowanych Polaków nie stać na wyjazd zagraniczny (53 proc. badanych) i 40 proc. na urlop w kraju.

Tymczasem tegoroczne badanie przeprowadzone (przez Ferratum Bank) wskazuje, że aż 27 proc. mieszkańców Polski planuje w maju dodatkowe koszty w związku z długim weekendem majowym. 24 proc. przeznaczy dodatkowe pieniądze na remonty, z którymi zwykle wstrzymujemy się całą zimę.

– Polacy bardzo ciężko pracują. To czas dużej wydajności. Polacy często zaczynają i kończą pracę, jak jest ciemno. Teraz, w okresie cieplejszym, ludzie chcą maksymalnie wykorzystać okres długiego weekendu majowego. Z roku na rok poprawia się sytuacja materialna Polaków. Są chętni, żeby wydawać podczas tego typu weekendu. Wydaje się, że są powody do radości – mówi Zbigniew Canowiecki.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj