Korek na Obwodnicy Trójmiasta w stronę Chyloni jest spowodowany tylko zwężeniem zjazdu w kierunku Karwin. Jeden z naszych słuchaczy pisze: „Nic się nie wydarzyło. Auta próbujące zjechać w zjazd Karwiny stoją na obwodnicy”. Wygląda więc na to, że z taką sytuacją na trójmiejskiej ekspresówce będziemy musieli się liczyć jeszcze przez kilka dni. Teraz zator zaczyna się jeszcze przed Matarnią, a kończy oczywiście za Karwinami.
Pan Darek pisze, że przed rondem w Chwaszczynie od strony Gdańska mamy kilometrową kolejkę. Za to od strony Gdyni sytuacja wygląda nieźle. Zaledwie kilka samochodów czeka na wjazd na rondo. Wciąż nie poprawiła się sytuacja między owym rondem w Chwaszczynie a węzłem Wielki Kack. Między Rdestową a obwodnicą stracimy około 10 minut. W Gdyni w kierunku Karwin czekamy od zakrętów na Sopockiej i od Gedymina na Wielkopolskiej. Wydłużyły się kolejki na Kieleckiej i Małokackiej w stronę Witomina. Ta druga sięga już ulicy Stryjskiej. Na Estakadzie Kwiatkowskiego w kierunku Obłuża zwolnimy na wysokości bazy kontenerowej. Na Hutniczej niewielkie spowolnienie tylko w kierunku Rumi.
W Gdańsku niewiele się zmienia. Grunwaldzka w ścisku od Chopina do Żołnierzy Wyklętych, a Żołnierzy Wyklętych od Hynka do Partyzantów. Leśnym odcinkiem Słowackiego pod górę jedziemy bez problemów, a w dół hamujemy 1,5 kilometra przed rondem de la Salle. Na Spacerowej pod górę ścisk na całej długości. „Kielnieńska do węzła Osowa spowalnia na odcinku 2km. Strata do 10 minut.” – to kolejna informacja od pana Darka. Na Armii Krajowej stoimy z obu stron skrzyżowania z Havla i Łostowicką – od Sikorskiego i od Cedrowej. Na Małomiejskiej w stronę Kowal jeden za drugim jedziemy od Traktu św. Wojciecha do Platynowej. Rozluźniło się za to w centrum.