Jak uczyć dzieci z dystrofią mięśniową? Najpierw trzeba zrozumieć chorobę

Dzieci z dystrofią mięśniową nie mogą funkcjonować w szkole jak zdrowi rówieśnicy, ich poruszanie się na terenie szkoły, przyswajanie wiedzy – przez chorobę są utrudnione. Potrzebne są windy, ale też specjalny program nauczania. To dzieci, które mają wielkie marzenia i plany, a często czynniki związane z chorobą działają jak hamulce. Jak ułatwić chorym dzieciom funkcjonowanie w szkole, by mogły tak jak zdrowe dzieci korzystać z edukacji?

Ciasno jeszcze w Gdańsku

Spacerowa do obwodnicy – prawie 20 minut potrzebujemy by ją pokonać. Podobnie, też około 20-tu minut w drodze z Hynka przez Aleję Żołnierzy Wyklętych do Niedźwiednika. Także do Niedźwiednika w ścisku od połowy leśnego odcinka Słowackiego. Na Armii Krajowej w korkach także od Sikorskiego i Jabłoniowej do Havla i Łostowickiej. Postoimy przed węzłem Kowale w drodze z Bąkowa do Gdańska. Na koniec poważne spowolnienie na wysokości Matarni na obwodnicy w kierunku Gdyni.

Dachowanie za Bolszewem

Zamostne kolo Bolszewa auto leży w rowie po dachowaniu. Jest wahadlo. Pan Jacek alarmuje.

TIR w rowie na DW222

TIR w rowie w miejscowości Żuława – alarmuje pan Marcin – dodaje, że tworzą się korki. To droga wojewódzka numer 222 ze Straszyna w kierunku Starogardu.

Reklama



Najnowsze



Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj