Grabski: „Powinniśmy promować Gdańsk jako niezwykłe miejsce do pracy”

Ponad 5 tysięcy osób uczestniczy w konferencji InfoShare. Do dyspozycji gości są trzy sale. W prasie jednak w ogóle nie ma informacji o tej imprezie. To największa konferencja nowych mediów w Środkowo-Wschodniej Europie.

– To trzecia w Europie taka konferencja jeśli chodzi o liczebność. Przyglądam się temu trochę z zewnątrz. Tę konferencję zorganizowali prywatni ludzie, którzy przeżyli fantastyczną przygodę. Żyjemy z wielkich procesów biznesowych i powinniśmy promować Gdańsk jako niezwykłe miejsce do pracy. Ten event powinien dotrzeć do ludzi decyzyjnych, żeby mogli ten sektor wziąć pod uwagę przy budowaniu strategii kraju – mówi o niskim nagłośnieniu imprezy w prasie Maciej Grabski, prezes Olivia Business Centre.


Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj