– Skupiamy się na promocji Debrzna. Zamek Człuchowski jest zabytkiem ważnym dla całego regionu. Mamy też inny walor, którym są cudowne jeziora. Debrzno jest miejscem, które może przyjąć turystów weekendowych, na pewno nie będą się u nas nudzić – twierdził Łukasz Jurkowlaniec, zastępca burmistrza Debrzna.
Łukasz Jurkowlaniec
– Miejsc docelowych jest coraz więcej. Wzrost nocujących turystów jest coraz większy. To właśnie oni przynoszą nam dochód. W pojedynkę nie jesteśmy w stanie stworzyć prężnie działającej oferty dlatego tak ważna jest współpraca –– zapewniał Paweł Gibczyński, pełniący funkcję prezesa Lokalnej Grupy Działania Ziemi Człuchowskiej. – Już na jesieni rozpoczynamy wielką kampanię, jeszcze nie wyborczą, ale mającą na celu wspomaganie małych przedsiębiorców, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę.