Koszykarski klub ze Słupska został nagrodzony za odświeżenie swojego logotypu. Na panterę, która jest symbolem klubu głosowało w ogólnopolskim konkursie prawie trzydzieści procent internautów.
– Wielu kibiców zgłaszało propozycję, żebyśmy odświeżyli logo. Wraz z agencją Lunatic zaczęliśmy prace nad nowym logotypem. Chcieliśmy uzyskać nowoczesny, dynamiczny design. Chyba się udało, bo zostaliśmy nominowani w konkursie na rebranding roku. To była decyzja fachowców od promocji, marketingu i rynku medialnego. Potem było już głosowanie, którego wynik to również oczywiście wynik zaangażowania kibiców, ale też prezydenta Słupska Robert Biedronia, który mocno nas wspierał. Cieszymy się z tego sukcesu bardzo, powiedziała rzeczniczka klubu Agata Marzec.
Na nowe logo Energa Czarnych Słupsk oddano prawie dwa tysiące głosów. Pokonało w rywalizacji takie marki jak Filmweb, Interia.pl czy Muzeum Historyczne Miasta Warszawy.