Pierwszy taki krok w polskiej piłce. Arka Gdynia otwiera się na Meksyk

DSC 3172 cfd3a73edf9e7217a2a6377e2d34e5e8

Piłkarska Arka Gdynia otwiera się na rynek meksykański. Klub ogłosił podjęcie współpracy z regionem Chignahuapan w południowym Meksyku. Klubową kasę zasilą pieniądze – w zamian logo regionu pojawi się na koszulkach piłkarzy Arki. Kwoty i szczegóły współpracy na razie pozostają tajemnicą. – Na konkrety przyjdzie czas – mówi prezes Arki Wojciech Pertkiewicz

– Region promuje się za granicą. Łoży na to określone kwoty promocyjne, wynikające z budżetu promocyjnego. My jesteśmy zadowoleni, oni są zadowoleni. To na razie pierwszy krok. Zobaczymy, jak to się rozwinie – dodaje.

Fot. www.arka.gdynia.pl

W przeszłości Arka sprawdzała już rynek meksykański. W poprzednim sezonie barwy klubu reprezentował napastnik z tego kraju Enrique Esqueda.

WIZJA WSPÓŁPRACY

– Region planuje ekspansję dotyczącą tematów turystycznych. W przyszłym miesiącu planowana jest wizyta burmistrza Javiera Tirrado Saaverdy. Dziś reprezentuje go Pan Felipe Vallejo, który doprowadził do podpisania tej umowy – dodał prezes Arki.

Umowa będzie obowiązywać od rundy wiosennej trwającego sezonu oraz w następnym sezonie 2019/20.

pkat/mich

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj