Umocnienie pozycji Polski jako kraju innowacyjnego, bezpiecznego, ze stabilną gospodarką i przezornym zarządzaniem, systematycznie umacniający swoją pozycję lidera w regionie zarówno przed pandemią, jak i w reakcji na jej ekonomiczno-społeczne skutki. Taki jest cel nowej kampanii Polskiej Fundacji Narodowej. Publikuje ona teksty w najważniejszych opiniotwórczych gazetach świata.
Discover in today’s edition of @washingtonpost the power of PKN Orlen????????, a leading player on the fuels and energy markets, the largest company in Central and Eastern Europe, find out what we need to do facing the turbulent market situation intensified by the Covid-19 pandemic⬇️ pic.twitter.com/BZymaDi29q
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) April 29, 2020
Natomiast w „The Washington Post” znalazł się tekst napisany przez prezesa PKN Orlen. Daniel Obajtek pisze w nim „o polskiej gospodarce, integracji sektora paliwowo-energetycznego, o strategiach radzenia sobie z pandemią, o konieczności i umiejętności podejmowania odważnych decyzji we wszystkich dziedzinach życia, zwłaszcza w biznesie, o mocy polskiej marki i realizacji misji budowy grupy multi-energetycznej, niezależnie od trudnej rzeczywistości, a może właśnie jako odpowiedź na tę rzeczywistość”.
Do you want to know why we are proud Poles?????????
In today’s edition of @WSJ you will find a Polish recipe for dealing with a pandemic, you will learn about Poles building a safe, cautious and developing economy, about the potential of Poland????????, a country worth investing in!
???????????????? pic.twitter.com/XFcqImNjqQ— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) April 29, 2020
Władze Polskiej Fundacji Narodowej zapowiadają, że kampania będzie kontynuowana w pierwszych dniach maja.
– W sytuacji izolacji społecznej, dziś jeszcze bardziej niż dotąd osadzeni jesteśmy w kulturze ikonograficznej, a swoje decyzje biznesowe, konkretne decyzje inwestycyjne, bazujące na oszacowaniu ryzyk opieramy na analizach predykcyjnych oraz informacjach anonsowanych w wiarygodnych globalnych mediach. Środowiska opiniotwórcze, analitycy biznesowi oraz inwestorzy poszukują precyzyjnej, klarownej informacji, która w okresie pandemii pozwoli zdefiniować świat po pandemii. Dlatego osadzając przesłanie o mocy i potencjale polskiej gospodarki w najważniejszych opiniotwórczych gazetach i ich internetowych odpowiednikach, jesteśmy w stanie skutecznie dotrzeć do milionów odbiorców, ale przede wszystkim do segmentu odbiorców będących decydentami politycznymi i gospodarczymi, którzy dziś, bazując przede wszystkim na informacji medialnej, szukają właściwych narzędzi funkcjonowania w nowej, postpandemicznej gospodarce – wyjaśnia dr Marcin Zarzecki, prezes Polskiej Fundacji Narodowej.