Bytowska firma Drutexbędzie eksponowała swoje reklamy podczas spotkań ligi włoskiej Serie A na stadionie San Siro oraz Coppa Italia. Współpracę zainauguruje w najbliższą sobotę w spotkaniu z Lecce.
-Cieszymy się, że Drutex, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, dołączyła do naszej rodziny partnerów – powiedział Alessandro Antonello, dyrektor generalny FC Interu Mediolan. Ta współpraca łączy innowacyjność firmy Drutex z wysokimi standardami czarno-niebieskich zarówno na boisku, jak i poza nim. Opieramy się na tych samych fundamentach: niezawodności, dążeniu do najwyższej wydajności i inwestycji w najwyższą jakość. Wartości te doskonale wpisują się w filozofię zarówno firmy Drutex, jak i naszego klubu, dzięki czemu jest to doskonały punkt wyjścia dla sukcesu tej współpracy.
– Po sukcesie kampanii marketingowej „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, której naszymi ambasadorami byli światowej sławy kapitanowie reprezentacji Polski, Włoch i Niemiec, postanowiliśmy podjąć dalsze działania związane z piłką nożną – powiedział Leszek Gierszewski, Prezes i założyciel DRUTEX SA. Tytuł Oficjalnego Partnera Interu, aktualnego mistrza Włoch, klubu z prawie 120-letnią historią, znanego nie tylko w Europie, ale i na całym świecie, pokazuje nie tylko znaczenie dla nas rynku włoskiego, ale także siłę Druteksu. Jesteśmy jedyną firmą w branży, która od lat prowadzi tak prestiżowe i na tak szeroką skalę działania związane z marketingiem swojej marki. Z pewnością nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa.
Drutex od lat jest także partnerem wyścigu kolarskiego Tour de Pologne.
Przemek Woś/ar