Gdańsk wydaje 5 mln na promocję miasta. Organizacje społeczne pytają, czy to nie za dużo

Lepszy Gdańsk i Gdańsk Obywatelski zorganizowały przed siedzibą rady miasta briefing w sprawie wydawania dużych środków na miejski portal gdańsk.pl.

Gdańsk wydaje ponad 5 milionów złotych rocznie na promocję. Organizacje społeczne pytają, czy to nie za dużo.

3,5 MLN ZŁ NA UTRZYMANIE PORTALU GDANSK.PL

– Ostatnie doniesienia medialne mówią o tym, że portal gdańsk.pl kosztuje rocznie ponad 3 i pół miliona złotych. Gdynia i Sopot na miejskie strony wydają po kilkadziesiąt tysięcy – mówią Łukasz Cora z organizacji „Lepszy Gdańsk” i Piotr Dwojacki z „Gdańska Obywatelskiego”.

ORGANIZACJE DOMAGAJĄ SIĘ INFORMACJI

Przedstawiciele organizacji wystąpią do Gdańskiego Centrum Multimedialnego o przedstawienie informacji dotyczących funkcjonowania i finansowania portalu gdańsk.pl.

Joanna Stankiewicz/puch

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj