Wynajem hulajnogi elektrycznej, powerbanku czy samochodu wydaje się banalny. Czy zatem może spowodować długotrwałe konsekwencje finansowe? W audycji „Jaka Zmiana” Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wskazywał, jak uniknąć oszukania.
Tomasz Chróstny podkreślał, że przed zainstalowaniem aplikacji mobilnej należy przeczytać jej regulamin.
– Szczególne problemy mogą sprawiać usługi świadczone w systemie subskrypcji, za które płatność jest pobierana cyklicznie. Wycofanie się z takiej umowy może okazać się o wiele trudniejsze niż jej zawarcie. W wakacyjnym ferworze możemy o tym zapomnieć. Zanim skorzystamy z oferty określonej firmy, dokładnie zapoznajmy się ze wszystkimi warunkami umowy – mówił w rozmowie z Iwoną Wysocką.
Na jakie jeszcze pułapki zwracać uwagę podczas wakacji (i nie tylko)?
Posłuchaj całej audycji:
MarWer