Korzystając z Internetu nie sposób nie natknąć się na reklamy. Widać je na większości stron, mają różne formy i potrafią podsuwać nam trafne propozycje zakupowe. Reklamy Google spotkamy w wyszukiwarce, na stronach sprzedających swoje miejsce pod adsy, są także wyświetlane na YouTube przed lub w trakcie filmów. Co może wydać się zaskakujące – mają jednak swój aspekt społeczny.
O reklamach Google rozmawiamy z Pauliną Muchą i Oskarem Sznajderem z WebUP. W trakcie audycji poruszamy m.in. wątek grantów, które Google przekazuje organizacjom pozarządowym. Chodzi o niemałe środki, bo w formie budżetu do wykorzystania na reklamy można otrzymać równowartość 10 tysięcy dolarów.
Nasi goście zachęcają do dołączenia do największej społeczności Google Ads w polskim internecie, czyli grupy na facebooku, która skupia już 1 400 osób. W trakcie rozmowy pada też kilka słów o pozycjonowaniu i SEO.
Filip Jędruch