Jak wykorzystać internet by się wypromować? Rusza kolejna edycja BiblioCamp

Na uczestników kolejnej edycji BiblioCamp czekają między innymi warsztaty wykłady i podpowiedzi znanych trójmiejskich osobistości na tematy: bezpieczeństwo w sieci, kreowanie własnego wizerunku, tworzenie treści na blogi i do mediów społecznościowych czy pozyskiwanie funduszy na działalność kulturalną. Czwarta edycja BiblioCampu rusza 8 maja i potrwa do września. – Szkolenia mają pokazać jak wykorzystać nowe media przy publikacji, czy wydawaniu np. książek. Spotkania będą się odbywać w filiach Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku, Instytucie Kultury Miejskiej oraz Projektornii Gdańskiego Archipelagu Kultury, powiedziała Natalia Gromow z WiMBP. – Dzięki warsztatom i szkoleniom uczestnicy dowiedzą się jak fajnie i mądrze korzystać z Internetu, jak wykorzystać nowe możliwości technologiczne, które są w zasięgu każdego, dodała Natalia Gromow.

Projekt rozpoczną warsztaty dla młodzieży. Poprowadzi je Marta Trzeciak, trenerka i sędzia Odysei Umysłu. – Cykl spotkań pod nazwą „Jak usłyszeć pomysł, jak zapisać obraz” pozwoli młodym ludziom poznać formy przetwarzania informacji, tłumaczy koordynatorka akcji Alicja Lipińska.

Podczas kolejnych warsztatów uczestnicy nauczą się jak pisać teksty, które przykują uwagę. Tematyka tych zajęć będzie dotyczyć także nowych mediów. Uczestnicy dowiedzą się jak dodać dynamiki tekstowi, jak wpłynąć na wyobraźnię czytelnika oraz co zrobić, by tekst znalazł się wysoko w rankingu w wyszukiwarce internetowej. Uczestnikom podpowiedzą gdańska pisarka Barbara Piórkowska oraz Beata Stasińska, prezes grupy wydawniczej Foksal.

O inicjatywach społecznych i o tym jak je wypromować uczestnicy dowiedzą się między innymi od Ewy Kowalskiej z portalu iBedeker, Marcina Dybuka z Radia Gdańska oraz Grażyny Knitter ze Stowarzyszenia WAGA. 

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj