Gdynia ogłosiła konkurs na zaprojektowanie oficjalnego znaku graficznego na wypadającą w przyszłym roku setną rocznicę nadania jej praw miejskich. Czas na przygotowanie logo i zgłoszenie go do konkursu jest do 20 lutego.
Jak mówi Zygmunt Zmuda-Trzebiatowski z biura prezydent Gdyni Aleksandry Kosiorek, miastu zależy, by w wyborze najlepszego projektu wzięli udział mieszkańcy.
– Chcemy, żeby to była formuła hybrydowa. Dla wielu osób najwygodniejszą formułą jest oczywiście internet. Zostanie jednak przygotowanych też kilka stacjonarnych punktów, do których będzie można przyjść i oddać głos na karcie. Jest to rozwiązanie, które chcemy wprowadzić z myślą o osobach, które są wykluczone cyfrowo – albo po prostu wolą taką formułę – wyjaśnia.
– Jury konkursowe na wybranie maksimum trzech projektów, które zostaną poddane pod głosowanie mieszkańców, będzie miało czas do piątego marca. Ostatecznie datą rozstrzygnięcia tego konkursu ma być siódmy kwietnia tego roku – dodaje.
Autor zwycięskiego logotypu otrzyma nagrodę w wysokości 25 tysięcy złotych. Więcej szczegółów TUTAJ.
Marcin Lange/aKa