O czym warto pamiętać urządzając home office? „Tu liczy się metraż, ale też rodzaj pracy jaki wykonujemy”

Dzisiaj w audycji zastanawiamy się, jak zorganizować sobie home office? Wiele osób na całym świecie musi mierzyć się z problemem przeniesienia pracy do domu. Musimy jednak mieć świadomość, że nie tylko my potrzebujemy takiej przestrzeni. O czym więc warto pamiętać w takiej sytuacji? Gościem Iwony Wysockiej była architekt i dekoratorka wnętrz, Joanna Gostkowska–Białek.

– Kluczowym zadaniem jest znalezienie odpowiedniego miejsca w mieszkaniu lub domu. Tu liczy się metraż, ale też rodzaj pracy jaki wykonujemy. Czasem wymaga ona większego skupienia i ciszy. Wtedy powinniśmy znaleźć przestrzeń bardziej wyizolowaną. Najlepszym i najwygodniejszym rozwiązaniem jest oddzielne pomieszczenie na gabinet. Wiadomo, że nie zawsze jest na to możliwość, gdyż nasze mieszkania nie są aż tak duże, a małe pokoje zazwyczaj są użytkowane przez naszych najmłodszych domowników – zauważa Joanna Gostkowska–Białek.

(Fot. Pixabay)

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj