Wyobraźcie sobie, że za 30 lat spotykają się obecni gimnazjaliści, znajomi z ławy szkolnej. To raczej nie będzie spotkanie wywołane aktywnością na NASZEJ KLASIE, bo ta chyba odejdzie w niepamięć. Tak czy inaczej, zebranie jest nostalgiczne. – Pamiętasz jak szaleliśmy na Facebooku? – Twitter to była jazda? Prawdopodobnie nie będzie już znanych nam obecnie portali społecznościowych. Co będzie? To jest raczej nie do przewidzenia – mówi gość audycji Rafał Janik z SoCommerce, jeden z prelegentów Social Media Convent, specjalista od badań Twittera.
Social Media Convent to ogólnopolska konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w internetowej sieci społecznościowej, prezentowane są trendy, dobre praktyki, podsumowania, prognozy. Druga edycja SMC odbędzie się 21 lutego 2014 w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER.
W czasie konferencji przedstawiane są też liczne case studies m. in. podczas konkursu Case Study Festival, w którym agencje rywalizują o tytuł najlepszych. Prelegenci występujący w głównej części Social Media Trends mają na wystąpienie maksymalnie 30 minut, dzięki czemu uczestnicy otrzymują maksimum wiedzy w krótkim czasie. Rafał Janik przedstawi raport dotyczący aktywności Polaków na Twitterze.
Posłuchaj rozmowy z Rafałem Janikiem o rozwoju portali społecznościowych