Lekarze w Polsce powoli zauważają, że jest im potrzebny doktor. Taki doktor jak Magdalena Szumska. Przyjeżdża na wezwanie, gdy coś idzie źle. Trochę czasu spędza w poczekalni, trochę w gabinecie i daje receptę. Magdalena Szumska jest doktorem ekonomii i doradza ja prowadzić dobrze prosperujący gabinet.
Do lekarzy niektórych specjalizacji wciąż ustawiają się kolejki, w innych panuje silna konkurencja. Tak jest w branży stomatologicznej i ona głównie interesuje doktor Szumską. Tu do przeszłości należą czasy gdy lekarz dyktował warunki. Fachowe leczenie to za mało, należy zadbać o wyrobienie sobie marki, liczy się też empatia w stosunku do pacjenta, trzeba umieć rozpoznawać jego potrzeby i umiejętnie zorganizować pracę gabinetu. Tego właśnie uczy lekarzy doktor ekonomii.
Doktorzy medycyny podobno coraz chętniej słuchają. Nawet ostatnio ortopedzi, do których zwykle są kolejki, zaprosili Magdalenę Szumską na swój zjazd, żeby łyknąć dawkę wiedzy marketingowej. Stomatolodzy nagrodzili ją statuetką Grand Prix CEDE, największych w Polsce tragów tej branży, za książkę „Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym”. Temat jest na tyle nośny, że niedawno ekonomistka założyła pismo poświęcone głównie tej tematyce Medical Maestro Magazine.
Posłuchaj rozmowy z Magdaleną Szumską