Polska firma przez pomyłkę posądzona o śmierć konsumenta. Co może zrobić, by uniknąć strat wizerunkowych?

Wielka pomyłka Duńczyków i strata wizerunkowa polskiej firmy. Chodzi o śmierć konsumenta i zatrucie kilku innych osób po zjedzeniu łososia z polskiej firmy. Poszkodowani zjedli wędzoną rybę z firmy BK Salmon z Żelistrzewa, która eksportuje swoje wyroby za granicę. Badania, które zlecili Polacy, wykazały jednak, że nie mieli z tym przypadkiem nic wspólnego. Mimo to stracili klientów, są straty wizerunkowe.

Iwona Wysocka w audycji Ludzie i pieniądze rozmawiała z Tomaszem Balcerowskim, prezesem Ekoinbud, Piotrem Świącem z TVP Gdańsk i Arturem Kiełbasińskim z Radio Gdańsk.

Jesteśmy trzecim unijnym eksporterem łososia, którego wartość rocznie sięga ponad 6 miliardów złotych. Branża zatrudnia 20 tysięcy osób. Takie wypadki jak ten w Danii kładą cień na całą branże – co może zrobić i firma i branża, by tych strat uniknąć?

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj