„Stylizacyjna pierwsza liga”. Test samochodu Astra K.

Wyrazisty kompakt o sportowym zacięciu. Taka jest nowa Astra K. Najnowsze dziecko Opla właśnie wjechało na polski rynek. Od modelu poprzedniej generacji różni się przede wszystkim wagą. Auto jest lżejsze o nawet 200 kg. To czuć w prowadzeniu! Co ciekawe choć jest krótsze, węższe i niższe – wewnątrz przestrzeni ma więcej.

Nowa Astra K. to zarówno z zewnątrz, jak i od środka to stylizacyjna pierwsza liga. Auto posiada wyraziste kształty i inteligentne reflektory. Wnętrze jest przejrzyste, czytelne i zawiera mnóstwo systemów wspomagających kierowcę.

INTELIGENTNY SYSTEM ONSTAR

Wisienką na torcie jest OnStar, który bazuje na połączeniu telefonicznym z centrum Opla. Konsultant nie tylko zaprogramuje nam nawigację, ale też zdalnie wyłączy silnik czy wezwie pomoc.

Pod maską znajdują się nowe silniki 1,0 105 KM. Są też benzynowe 1,4 ( 125 i 150 KM) oraz diesel 1,6 (95, 110 i 136 KM). Ceny nowego Opla zaczynają się od 59 900 złotych.

Samochód do testów użyczyła firma Opel Serwis Haller.

Sebastian Kwiatkowski/am

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj