Poczta Polska wprowadza do sprzedaży maseczki ochronne. Towar będzie dostępny w placówkach pocztowych w całym kraju najpóźniej 20 kwietnia. Spółka planuje także rozszerzenie oferty o żele do dezynfekcji rąk.
Wyprodukowane w Polsce maseczki ochronne wielokrotnego użytku Poczta Polska ma sprzedawać w cenie 9,99 zł za sztukę. Produkt będzie można także kupić w sklepie internetowym spółki w paczkach po 5 sztuk – cena za komplet to 49,95 zł.
– Pierwsze partie maseczek są już dostępne w placówkach w województwach mazowieckim i łódzkim. Kolejne dostawy sukcesywnie będą realizowane w tym tygodniu. Maseczki będą dostępne w placówkach pocztowych na terenie całego kraju najpóźniej 20 kwietnia – czytamy w komunikacie.
CO WIEMY NA TEMAT MASECZEK SPRZEDAWANYCH NA POCZCIE
Maseczki dostępne w ofercie Poczty Polskiej pochodzą od polskiego producenta Prakt Practical Equipment i są wykonane ze specjalistycznej tkaniny Medico, zapewniającej izolację przed czynnikami zewnętrznymi. Parametry tkaniny umożliwiają jej wielokrotne pranie w temperaturze do 95 stopni (w celu dezynfekcji).
Jak zaznaczono, tkanina jest wytrzymała na rozdzieranie i tarcie, ma niską kurczliwość i jest łatwa w konserwacji, można ją wybielać i prasować. Materiał spełnia wymogi leasingu ze względu na wytrzymałość mechaniczną po 50 cyklach prania i suszenia bębnowego w temperaturze 95 stopni.
Poczta poinformowała też, że planuje wprowadzenie w kwietniu do sprzedaży w placówkach pocztowych żeli do dezynfekcji rąk.
GODZINY DLA SENIORÓW OBOWIĄZUJĄ TEŻ NA POCZCIE
Jednocześnie Poczta Polska informuje, że godziny dla seniorów obowiązują również w ich placówkach. Osoby powyżej 65. roku życia mogą korzystać z usług od poniedziałku do piątku między 10:00 a 12:00 (a w przypadku placówek otwieranych później, tj. od godz. 11:00, seniorzy będą obsługiwani do godz. 12:00).
– Przypominamy jednocześnie, że w placówkach może przebywać określona liczba klientów. Przy okienku może stać tylko jedna osoba, zachowując bezpieczny odstęp od naszego pracownika. Bliższy kontakt jest możliwy jedynie na wyraźną prośbę pracownika o okazanie dokumentu lub wykonanie innych niezbędnych czynności – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Poczta Polska zaleca, by klienci ze względów bezpieczeństwa korzystali płatności bezgotówkowych, np. kartami płatniczymi lub telefonem. Pozwoli to także skrócić czas obsługi klientów.
PAP/Poczta Polska/am