Gęsto na Trasie Sucharskiego do Obwodnicy Południowej od zjazdu na Elbląską

Korek także na Nowolipiu od Galerii Morena i dalej na Łostowickiej pod górę do Armii Krajowej. A na Armii Krajowej symetryczne kolejki aut z obu stron do Łostowickiej. Bliżej centrum 3-go Maja zatkana do Nowych Ogrodów, tak samo na Błędniku i dalej wzdłuż dworca PKP do Huciska. Na Słowackiego korki już i w dolnej, i w górnej części. Na dole do Niedźwiednika, na górze do Matarni. Na Spacerowej wolniej niż zazwyczaj na całej długości.

Bardzo duży korek na Morskiej w Gdyni

Stoimy już od Kieleckiej, a swobodna jazda zaczyna się dopiero przy Estakadzie Kwiatkowskiego. Przejazd tym odcinkiem wiąże się ze stratą 25 minut. Jeden za drugim także na Janka Wiśniewskiego do Estakady i na Estakadzie – od Bałtyckiego Terminala Kontenerowego do Obłuża.

Spore komplikacje drogowe w Gdańsku

Trakt Świętego Wojciecha korkuje się na kilometrowym odcinku w stronę centrum Gdańska.Od strony centrum Gdańska zatyka się Armii Krajowej do Łostowickiej, kawałek za Sikorskiego. W tym rejonie Łostowicka pod górę gwarantuje jazdę zderzak w zderzak na całej długości, a Kartuska od Łostowickiej do Cedrowej. Słowackiego pod górę zatkana już od połowy leśnego odcinka, a Żołnierzy Wyklętych od Hynka do Partyzantów. Konkretny korek także na Spacerowej pod górę – od Oliwy

Mevo nie pomoże reanimacja, bo „to trup”? Nadchodzi czas rozliczeń dla władz OMGGS

To nie miało prawa się udać – mówią przedstawiciele ruchów miejskich z Trójmiasta, komentując upadek systemu roweru miejskiego Mevo. Chcą rozliczenia osób i instytucji, odpowiedzialnych za zaistniałą sytuację. Ich zdaniem władze Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot (OMGGS) powinny wziąć odpowiedzialność za porażkę, a nie tylko zrzucać winę na operatora, firmę NB Tricity – spółkę zależną od Nextbike Polska.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj