W Redzie będzie można popływać z rekinami. „To będzie prawdziwa przygoda”
Powoli kończy się budowa Zespołu Basenów Rekreacyjnych. Będą zjeżdżalnie, oceanarium i tunel przez akwarium z rekinami. Z aquaparku będzie można korzystać już od wakacji.
Powoli kończy się budowa Zespołu Basenów Rekreacyjnych. Będą zjeżdżalnie, oceanarium i tunel przez akwarium z rekinami. Z aquaparku będzie można korzystać już od wakacji.

Miłośnicy dwóch kółek chyba są zadowoleni z przejazdu…
… do budowy tunelu (już po jego wydrążeniu) użyto 4300 ton stali i 25 000 metrów sześciennych betonu. W każdej z rur użyto 800 ton asfaltu. Dla porównania, jeden słoń waży około 6 ton. Oznacza to, że ilość asfaltu w całym tunelu odpowiada około 266 słoniom. Sporo, prawda? Więcej ciekawostek i niesamowite zdjęcia tunelu znajdziecie >>> TUTAJ
Jak wyglądała budowa tunelu? Jakie były trudności? Kto wziął w niej udział? Najlepszy i najtrudniejszy dzień? – Beata Szewczyk rozmawia z Ryszardem Trykosko, prezesem Gdańskich Inwestycji Komunalnych. – To moje najmłodsze dziecko, z którego jestem dumny, choć przysporzyło mi sporo siwych włosów na głowie – mówi.

Są ich tysiące, wielki przejazd trwa – opowiada Sebastian, który od rana obserwuje dzień otwarty w tunelu pod Martwą Wisłą. Na razie wstęp do niego mają rowerzyści. – Super sprawa, bardzo fajna impreza. Można było spotkać wielu znajomych – opowiada jedna z rowerzystek. – Trzeba uważać, bo tworzą się korki. Wszyscy stają w jednym miejscu. To 35 m pod ziemią, nie ma się co dziwić,
Tysiące rowerzystów przejeżdża pod tunelem pod Martwą Wisłą. Przejazd rozpoczął się o godz. 9:30 i potrwa do około 11.

Chętnych do przejazdu jednośladem pod tunelem nie brakuje.












© 2024 - Radio Gdańsk