A wiecie, że…

… do budowy tunelu (już po jego wydrążeniu) użyto 4300 ton stali i 25 000 metrów sześciennych betonu. W każdej z rur użyto 800 ton asfaltu. Dla porównania, jeden słoń waży około 6 ton. Oznacza to, że ilość asfaltu w całym tunelu odpowiada około 266 słoniom. Sporo, prawda? Więcej ciekawostek i niesamowite zdjęcia tunelu znajdziecie >>> TUTAJ

Nie śpij, zwiedzaj z Radiem Gdańsk!

Jak wyglądała budowa tunelu? Jakie były trudności? Kto wziął w niej udział? Najlepszy i najtrudniejszy dzień? – Beata Szewczyk rozmawia z Ryszardem Trykosko, prezesem Gdańskich Inwestycji Komunalnych. – To moje najmłodsze dziecko, z którego jestem dumny, choć przysporzyło mi sporo siwych włosów na głowie – mówi.

martwawisla
Relacje_archiwum

To jedyna okazja, aby znaleźć się… 35 metrów pod lustrem Martwej Wisły

Są ich tysiące, wielki przejazd trwa – opowiada Sebastian, który od rana obserwuje dzień otwarty w tunelu pod Martwą Wisłą. Na razie wstęp do niego mają rowerzyści. – Super sprawa, bardzo fajna impreza. Można było spotkać wielu znajomych – opowiada jedna z rowerzystek. – Trzeba uważać, bo tworzą się korki. Wszyscy stają w jednym miejscu. To 35 m pod ziemią, nie ma się co dziwić,

Przejazd pod tunelem trwa

Tysiące rowerzystów przejeżdża pod tunelem pod Martwą Wisłą. Przejazd rozpoczął się o godz. 9:30 i potrwa do około 11.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj