Pierwszoligowi koszykarze Czarnych Słupsk zaprezentowali nowe logo drużyny oraz stroje, w których grać będą w nowym sezonie. Znak opracowany został przez słupską firmę brandingową Rio Creativo.
Drużyna od tygodnia trenuje, zawodnicy przeszli już też badania medyczne.
– Mam do dyspozycji czternastu zawodników, w tym jedenastu ze Słupska. Chcemy grać koszykówkę atrakcyjną dla oka. Wiemy, że w Słupsku jest wymagająca publiczność i na pewno postaramy się zadowolić kibiców. Naszym celem jest gra w play-off. Walczymy o awans do pierwszej ósemki – mówił na konferencji prasowej trener Robert Jakubiak.
PIERWSZY MECZ Z KOTWICĄ
Prezes STK Czarni Słupsk Michał Jankowski zapowiedział, że od 3 września ruszy sprzedaż karnetów na nadchodzący sezon. Wejściówki będą kosztowały od 128 do 410 złotych.
Oficjalna prezentacja koszykarskiej drużyny 30 sierpnia o godzinie 17.00 Czarni zagrają z Energa Kotwicą Kołobrzeg. W sumie słupszczanie przed sezonem zagrają osiem gier kontrolnych. Rozgrywki zainaugurują 28 września meczem w Krakowie.
Fot. materiały prasowe
Przemysław Woś/mk