Olbrzymie zamieszanie w Gdyni wywołał komunikat firmy prowadzącej rozbudowę centrum handlowego Wzgórze. Ta poinformowała, że z niego „rezygnuje” a o szczegółach poinformuje na konferencji prasowej. Dziennikarze niemal wszystkich miejscowych redakcji, którzy pojawili się na konferencji, dowiedzieli się, że komunikat był jedynie chwytem mającym ściągnąć ich na spotkanie.
Zamieszanie wywołał poniższy komunikat: „W imieniu Pana Andrzeja Jarosza, Dyrektora Marketingu i Komunikacji Mayland RE zapraszam na briefing […] w związku rezygnacją Maylandu z „CH Wzgórze”.
Andrzej Jarosz z firmy Mayland Real Estate poinformował, że deweloper nie rezygnuje z budowy centrum handlowego, a jedynie z jego dotychczasowej nazwy. Rozbudowane Centrum Wzgórze od października będzie nazywało się Riviera.
Dotychczasowa nazwa była dobrze odbierana przez mieszkańców Gdyni, jednak dla klientów dojeżdżających z większych odległości, a w szczególności dla obcokrajowców – nie do końca zrozumiała. Nowa nazwa niesie ze sobą pozytywne skojarzenia i bezpośrednio nawiązuje do Gdyni, która jest nierozerwalnie związana z morzem, poinformował Jarosz.
Centrum Riviera będzie największą galerią na Pomorzu i jedną z największych w Polsce. Powierzchnia handlowa wyniesie 70 tys. m kw. Znajdzie się tu 250 sklepów.