Muzycy rosyjskiej grupy Parovoz skomponowali utwór o udanych zakupach w Polsce. Utwór „Biedronka” mówi o dobrej kiełbasie, wódce, miłych Polakach, ale też o… przewadze Sopotu nad litewskimi Druskiennikami.
Popularność utworu sieci zaskoczyła nawet samych muzyków. Jak mówią artyści, utwór „wyciekł” ze studia do internetu przed oficjalną premierą i w ciągu kilku godzin stał się mega hitem. Pod opublikowanym materiałem pojawiają się głównie pozytywne komentarze.
– Nareszcie nic o uprzedzeniach. Może to jest sposób na dobre kontakty sąsiedzkie, napisał „Mar Bru”.
– Kiedy jedziecie w trasę koncertową po polskiej stronie granicy?, pyta Remek.
Jak widać mały ruch graniczny nie jest wyłącznie sposobem „na tańsze życie” dla Rosjan. Jest również inspiracją dla artystów zza wschodniej granicy. Grupa Parovoz już w październiku planuje realizację teledysku, również w Polsce.