Laury dla nowego logo Politechniki Gdańskiej

W dwóch konkursach doceniono nowe logo Politechniki Gdańskiej. Zwyciężyło w plebiscycie na Najlepszy Polski Rebranding 2013 oraz zajęło drugie miejsce w konkursie Best Brand Awards. Nowy logotyp politechniki powstał w ubiegłym roku. Dwa lwy z bujną czupryną, herb z orłem, kotwicą i godłem Gdańska zastąpiono nową współczesną wersją. Nowy logotyp PG jest umieszczany na wszystkich dokumentach uczelni.

Wyłonienie najlepszej polskiej metamorfozy minionego roku – to cel odbywającego się po raz pierwszy plebiscytu na Najlepszy Polski Rebranding 2013. Głosowali internauci na blogu Branding Monitor. Symbol gdańskiej uczelni zajął pierwsze miejsce, a tytuł najgorszego rebrandingu roku (czyli najgorszej polskiej metamorfozy minionego roku) zyskała Poczta Polska.

Międzynarodowe jury konkursu Best Brand Awards także doceniło nowy logotyp przyznając mu II nagrodę w kategorii Best Brand Europe&Russia 2013. To konkurs, który ma na celu wyłonienie najbardziej oryginalnych oraz charakteryzujących się najwyższą jakością wykonania projektów. W jury konkursu zasiadło w tym roku dziewięciu specjalistów od tworzenia marek z całego świata (m. in. z Australii, Indii, Hiszpanii, Republiki Południowej Afryki i Chin): dyrektorzy agencji, graficy, designerzy, specjaliści od kreowania marek.

Kategorie BBA to: Best Brand of The World, Best Agency of The World oraz Best of z podziałem na sześć terytoriów (USA i Kanada, Ameryka Łacińska, Europa i Rosja, Azja, Afryka i Oceania). Autorzy logotypu PG, agencja reklamowa Mamastudio, zdobyła również złoty medal w tej samej kategorii za logo dla firmy Next.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj