Gdyńska hala targowa nie jest trendy. Konkurs ma to zmienić

Gdynia promuje Zespół Miejskich Hal Targowych i chce przyciągnąć do nich młodych ludzi. Właśnie rozpoczął się konkurs Gdyński Kupiec. Nagrodą w konkursie jest kupon na bezpłatne wynajęcie boksu przez rok. W konkursie mogą wziąć udział osoby do 25 roku życia. Wygra ta osoba, która przedstawi najciekawszy pomysł na biznes, a najciekawszy w tym przypadku oznacza taki, który przyciągnie do hal młodych ludzi. Urzędnicy chcą w ten sposób walczyć ze stereotypem, że zakupy na hali robią tylko osoby starsze. To ich zdaniem szansa na to, aby zatrzymać opuszczanie kolejnych boksów przez przedsiębiorców. Kupon nie jest jedyną nagrodą. Laureaci skorzystają także z pakietu bezpłatnych szkoleń z zakresu przedsiębiorczości, będą mogli także spotkać się z doradcą zawodowym. Otrzymają także szansę ubiegania się o dofinansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Konkurs składa się z trzech etapów. Pierwszy będzie miał dwie części- składanie wniosków od 10 marca do 31 marca 2014 roku i druga część dla zakwalifikowanych uczestników: test i rozmowa z doradcami zawodowymi, od 7 do 18 kwietnia. Etap II odbędzie się od 28 kwietnia do 9 maja. Uczestnicy wezmą udział w bezpłatnych szkoleniach z zakresu przedsiębiorczości. W etapie III uczestnicy składają do 23 maja gotowe biznesplany, których prezentacja odbędzie się w dniach 26-30 maja. Ostateczne ogłoszenie listy uczestników Projektu Gdyński Kupiec zostanie zamieszczone na tej stronie do 30 maja 2014 roku.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj