W ramach oferty „Nowy start dla mikroprzedsiębiorców” Radio Gdańsk przygotowało dla najmniejszych firm z woj. pomorskiego specjalny pakiet reklamowy. W jego skład wchodzi 50 spotów o długości 30 sekund w cenie 1 zł netto za spot.
UWAGA! W związku z dużym zainteresowaniem ofertą „Nowy start dla mikroprzedsiębiorców” do odwołania musimy wstrzymać przyjmowanie nowych zgłoszeń.
Kampanię reklamową „Nowy start dla mikroprzedsiębiorców” można zrealizować w dniach od 1 maja do 31 maja 2020 roku.
1. Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Gdańsku „Radio Gdańsk” S.A. z siedzibą w Gdańsku (Al. Grunwaldzka 18, 80-236 Gdańsk) ustanawia specjalną ofertę handlową dla mikroprzedsiębiorców.
2. Oferta ważna jest w dniach od 1 maja do 31 maja 2020 roku*.
3. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca, którego w myśl obowiązujących przepisów uważa się za mikroprzedsiębiorcę, tj. takiego, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych:
– zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników oraz
– osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 (dwóch) milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 (dwóch) milionów euro**.
4. W ramach niniejszej oferty, mikroprzedsiębiorca ma prawo do zakupu jednego*** pakietu 50 emisji reklam dźwiękowych na antenie Polskiego Radia Gdańsk w cenie 50 złotych plus VAT (1 spot = 1 zł + VAT).
5. Do reklam zakupionych w niniejszej ofercie stosuje się następujące zasady:
– reklama dźwiękowa nie może być dłuższa niż 30 sek.,
– za nagranie reklamy obowiązuje opłata 200 złotych plus VAT,
– treść reklam musi być zgodna z obowiązującym porządkiem prawnym i dotyczyć bezpośrednio działalności prowadzonej przez mikroprzedsiębiorcę,
– zamówienia reklam należy składać drogą mejlową na adres: reklama@radiogdansk.pl****.
6. Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Gdańsku „Radio Gdańsk” S.A. z siedzibą w Gdańsku zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez podania przyczyn.
**reklamodawca składa oświadczenie, że jest mikroprzedsiębiorcą według definicji ustawowej.
***każdy przedsiębiorca ma prawo do zakupu jednego pakietu w czasie obowiązywania oferty.
****kampanie realizowane będą w kolejności zgłoszeń, po akceptacji przedłożonego media planu i wpłaceniu kwoty wynikającej z podpisanego zamówienia.