Zobacz nagrodzony spot „Sopot naturalnie kulturalny”. Tak reklamuje się kurort w czasie pandemii [FILM]

Spot reklamowy „Sopot naturalnie kulturalny” zdobył nagrodę specjalną festiwalu FilmAT w kategorii film promujący miasto. Film powstawał już w czasie epidemii, zatem musiał zaprezentować Sopot jako uzdrowisko, w którym można wypoczywać bezpiecznie, bez przebywania w tłumie. Sopot Naturalnie Kulturalny to hasło przewodnie kampanii, którą w czerwcu tego roku miasto przygotowało z Sopocką Organizacją Turystyczną z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej. Pod tą marką prowadzone są różne działania, które pokażą możliwości spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy.

RODZINNE WAKACJE Z PRZYMRUŻENIEM OKA

Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który jest zapisem rodzinnych wakacji w Sopocie. Kamera podąża za bohaterami, którzy spędzają czas na rowerach, grając w piłkę na plaży, ćwicząc jogę nad morzem czy relaksując się w strefie LASY Opery Leśnej podczas klimatycznego koncertu. A wszystko to z lekkim przymrużeniem oka. Nagrodzony spot wyreżyserował Michał Popczyk, muzykę napisał Mariusz Noskowiak. Stylizacją zajęła się Katarzyna Piątek. W rolę dziecka wcieliła się Sara Zielinska, mamę zagrała Anna Czajka, a tatę Jakub Ehrlich.

MOLO I DEPTAK NA DRUGIM PLANIE?

– To chyba pierwszy spot, w którym na pierwszym planie nie ma ulicy Bohaterów Monte Cassino, nie ma mola, ale są przepiękne tereny zielone Sopotu – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – Tak jak film pokazuje inne, może trochę miej znane, ale równie piękne oblicze miasta, tak i ja zachęcam mieszkańców oraz gości do odkrywania walorów kurortu. Mamy przepiękne lasy, mamy przepiękne parki i mamy niesamowitych artystów oraz wspaniałe wydarzenia kulturalne. Wierzę, że niedługo wrócą one do normalnej formy i będziemy mogli w nich wszyscy znów uczestniczyć. Zapraszam do naturalnie kulturalnego Sopotu.

FESTIWAL FILMAT BEZ TRADYCYJNYCH SPOTKAŃ

– Cieszę się, że pomimo pandemii i 15-ty, jubileuszowy festiwal FilmAT się odbył. Ograniczenia związane z epidemią spowodowały konieczność wielu działań online, bez tradycyjnych spotkań. Pomimo tego okazało się, że poziom festiwalu wcale się nie obniżył – mówi Zbigniew Żmudzki, prezydent jury festiwalu. – Zgłoszone filmy cechowały się oryginalnością oraz wysoką jakością artystyczną i techniczną. Cieszy fakt obecności na festiwalu coraz lepszych filmów polskich.

Festiwal FilmAT to prezentacja najnowszych trendów w dziedzinie filmów dokumentalnych, reportaży telewizyjnych, komunikacji turystycznej, filmów korporacyjnych i instytucjonalnych. Produkcje audiowizualne oceniane są w zależności od ich poziomu artystycznego i możliwości wpływania na grupę docelową. Festiwal jest członkiem International Committee of Tourism Film Festivals CIFFT, który od 32 lat wybiera najpiękniejszy turystyczny film świata. Więcej na stronie festiwalu >>> TUTAJ.


Oprac. Puch

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj