Od wtorku w słupskim ratuszu działa nowy biletomat, który ma pomóc rozładować długie kolejki do wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców. To tam słupszczanie załatwiają sprawy związane między innymi z meldunkami, dowodami osobistymi czy rejestracją pojazdów.
– Bilety będą wydawane na konkretne godziny, a zatem mieszkaniec, który podejdzie do biletomatu, wskaże usługę, z której chce skorzystać, będzie mógł wybrać sobie określoną godzinę, na którą chce przyjść. Czyli nie będzie tak, jak było jeszcze kiedyś, że pobierało się na bieżąco bilety i czekało się w długich kolejkach – mówi Anna Jaworska, dyrektor wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców.
Z WYPRZEDZENIEM PRZEZ INTERNET
Za pomocą biletomatu umówimy się jedynie na ten sam dzień. Oznacza to, że urządzenie zniweluje problem kolejek do poszczególnych pokoi, ale długi sznur interesantów, ustawiający się codziennie rano przed słupskim ratuszem, nie zniknie. Dlatego jeszcze w tym tygodniu Urząd Miasta uruchomi rejestrację za pomocą strony internetowej, przez którą będziemy mogli umówić się na wizytę z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Kinga Siwiec/pb